010 - 521 45 55 info.cbsboterdorp@spectrum-spco.nl

Woensdag 20 september jl. vond na drie Corona-jaren eindelijk weer de traditionele BESOS-sponsorloop plaats. Heel veel kinderen van de Bergschenhoekse basisscholen konden eindelijk weer van start!

Zo ook een aantal kinderen van CBS Boterdorp deden mee. Om 18.30 uur klonk het startschot door de burgemeester en hadden de kinderen een uur de tijd om zoveel mogelijk rondjes te rennen over het 900 meter lange parcours. Dit jaar gaat de opbrengst van de BESOS-loop naar Stichting Baobab Kids in Malawi. Deze stichting is opgericht door de Bleiswijkse Esther van Onna. Zij zet zich in voor kwetsbare kinderen door ondersteuning van een dagopvang en revalidatiecentrum in Machinjiri in het zuiden van het land.