010 - 521 45 55 info.cbsboterdorp@spectrum-spco.nl

De buitenschoolse opvang

De buitenschoolse opvang op school is geregeld door een samenwerking aan te gaan met verschillende instellingen voor BSO. Ouders sluiten zelf een contract met één van deze instellingen. School draagt de verantwoordelijkheid voor het onderwijs, de BSO-instelling voor de opvang buiten de schooltijden.

Mogelijkheden voor BSO

De BSO mogelijkheid wordt aangeboden op werkdagen van ’s morgens 7.30 uur (tot de school begint) en na schooltijd tot ’s avonds 18.30 uur (korter mag natuurlijk ook). In de vakanties moet eveneens opvang voor de kinderen worden aangeboden. Partou heeft in het schoolgebouw de opvangruimtes. Daarnaast werken we ook samen met BSO De Koeienwei en Het Paleisje.

PeuterSpeelGroep (PSG)

Peutercentrum de Beestenboemel is een peuteropvang op onze locatie. In de peutergroep van de Beestenboemel zitten maximaal 16 kinderen van 2 tot 4 jaar. Op de peuteropvang leren peuters spelenderwijs. Ze ontwikkelen allerlei vaardigheden door te spelen met andere kinderen van dezelfde leeftijd. Ze leren samenwerken, samen spelen, delen en op hun beurt wachten.

Benieuwd naar onze protocollen en documenten?

Lees meer over regelgeving, afspraken en handige informatie op onze documenten- en protocollen pagina.

Geïnteresseerd in onze school?

Plan een rondleiding in en breng een bezoek aan onze school. We maken graag kennis!