010 - 521 45 55 info.cbsboterdorp@spectrum-spco.nl

Sociaal- en emotioneel leren van en met elkaar

Samen met de kinderen en de ouders willen de leerkrachten een veilige school zijn waar ieder kind zichzelf kan zijn.

Handelen volgens het gedragsprotocol en met de inzet van de methode Leefstijl zorgen we voor een fijn schoolklimaat! We leren de kinderen respectvol met zichzelf, elkaar en de school om te gaan. Door verhalen en oefeningen krijgen kinderen inzicht in hun eigen gedrag en dat van de ander. Ze leren om te gaan met hun gevoelens, voor zichzelf op te komen, te luisteren naar anderen en conflicten op een goede manier op te lossen.

‘Omdat je de basis maar eenmaal goed kunt leggen.’

Ieder kind heeft zijn eigen talent

Ons onderwijs biedt ieder kind de kans om zijn talenten te ontwikkelen, gericht op zijn eigen onderwijsbehoeften.

IPC-school

Wij zijn een IPC-school. Dit betekent dat wij ons onderwijs toekomstgericht inrichten en onze kinderen de vaardigheden leren die nodig zijn in een veranderende wereld. Om je staande te houden in deze veranderende wereld heb je meer nodig dan kennis alleen.

Lesinhoud

Het team

Wij richten ons op de toekomst van onze kinderen. Samen met ouders werken wij aan een stevig fundament voor onze toekomstige wereldburgers.

Het team

Benieuwd naar onze protocollen en documenten?

Lees meer over regelgeving, afspraken en handige informatie op onze documenten- en protocollen pagina.

Geïnteresseerd in onze school?

Plan een rondleiding in en breng een bezoek aan onze school. We maken graag kennis!