010 - 521 45 55 info.cbsboterdorp@spectrum-spco.nl

Welkom op CBS Boterdorp

Je bent van harte welkom om nader kennis te maken met onze school. Tijdens een kennismakingsgesprek en rondleiding ontvang je informatie over de school en kun je ook sfeer proeven in onze groepen.

Voor het maken van een afspraak kun je contact opnemen met Tanja Laging, (directeur van de school).

De school waar het niet gaat om ‘hoe goed ben jij’, maar ‘hoe ben jij goed’.

Inschrijving

Het kan uiteraard zo zijn dat je al voorzien bent van alle informatie. Hebben we al eerder kennisgemaakt en de school laten zien? Dan kun je contact opnemen met de directie van de school, Tanja Laging, directeur van de school, of Joke Fremouw. En dan zetten wij de procedure in gang.

Schoolgids

De schoolgids is een informatief document voor (toekomstige) ouders. Wij geven aan waar we voor staan, welke uitgangspunten wij hanteren en hoe wij jaarlijks werken aan kwaliteitsverbetering. We leggen op deze manier verantwoording af voor onze manier van werken en voor de behaalde resultaten.

Schoolgids

Tijdens de rondleiding

Voor het zoeken naar een school en het selecteren van de juiste plek is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wij delen hier alvast wat informatie.

• Kan mijn kind mee?

Bij het kennismakingsgesprek is jouw kind ook van harte welkom.

• Kan ik hierna direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven. Wanneer de school nog meer informatie nodig heeft over de ontwikkeling van het kind, heeft de school 10 weken om deze informatie in te winnen. De school neemt voor het einde van de 10 weken contact op.

• Hoelang duurt een rondleiding?

De duur van de rondleiding passen wij aan op jouw interesse en beschikbare tijd. Over het algemeen leiden wij je rond en maken wij kennis binnen 1 uur.

• Ik kan niet tijdens kantoortijden

Het is prettig om de school in bedrijf te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. Wanneer dat niet mogelijk is, wordt er in overleg een ander moment gekozen.

Impressie van de school

Nieuwsgierig geworden naar onze school? We geven je alvast een kijkje in en rondom de school!

CBS Boterdorp

Ervaringen van ouders en leerlingen

Wij geven graag ouders en leerlingen het woord om te delen hoe zij Boterdorp écht ervaren!

Binnenkort lees je hier ervaringen van ouders of leerlingen. Ervaring delen voor op de website? Vul het contactformulier in!

Geïnteresseerd in onze school?

Plan een rondleiding in en breng een bezoek aan onze school. We maken graag kennis!

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met je op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.